Crònica i fotos de l´acte en homenatge al MIL i a Salvador Puig Antich

El passat dijous 6 de març es va dur a terme al restaurant-llibreria Anònims de Granollers un acte d´homenatge a Salvador Puig Antich amb la presència de Ricard de Vargas Golarons i Jann Marc Roullian (ex-membres del MIL). El mateix va ser presentat pel membre de la nostra assemblea Lluís Guix.

Els ponents van voler remarcar el context social en el que va nèixer el Movimiento Iberico de Liberación (MIL), caracteritzat per fortes lluites obreres (Harry Walker, etc), populars autònomes i anticapitalistes. En aquest sentit, van voler destacar l´aportació d´aquest grup a la lluita de classes, a les vagues obreres, i a principis com l’autogestió, l’autoorganització, l’assemblearisme per part dels i les treballadors/es.

Per útlim, van denúnciar el paper jugat per alguns partits antifranquistes en l’assassinat de’n Salvador Puig Antich. Ja que des de que fou condemnat a mort, al desembre del 73, fins a la seva execució, van fer tot el possible per desmobilitzar la població en solidaritat amb en Salvador.

Des de l’Assemblea Llibertària del Vallès Oriental valorem aquest acte d’una manera molt positiva, tant pel que fa al nombre d’assistents (una seixantena) i a l’interès generat pel mateix. Des d´aquesta assemblea ens comprometem a continuar fent passes per dignificar la memòria de tots i totes els lluitadors/es socials.

Assemblea Llibertària del Vallès Oriental
http://assllivo.blogspot.com.es/

Crònica de l´acte a Vallès Oriental Televisió

01

ESP

El pasado jueves 6 de marzo se llevó a cabo en el restaurante-librería Anónimos de Granollers un acto de homenaje a Salvador Puig Antich con la presencia de Ricard de Vargas Golarons y Jann Marc Roullian (ex-miembros del MIL ). El mismo fue presentado por el miembro de nuestra asamblea Lluís Yeso.

Los ponentes quisieron remarcar el contexto social en el que nació el Movimiento Iberico de Liberación (MIL), caracterizado por fuertes luchas obreras (Harry Walker, etc), populares autónomas y anticapitalistas. En este sentido, quisieron destacar la aportación de este grupo a la lucha de clases, a las huelgas obreras, ya principios como la autogestión, la autoorganización, el asamblearismo por parte de los y las trabajadores/as.

Por útlimo, denunciaron el papel jugado por algunos partidos antifranquistas en el asesinato de Puig Antich. Ya que desde que fue condenado a muerte, en diciembre del 73, hasta su ejecución, hicieron todo lo posible para desmovilizar a la población en solidaridad con Salvador.

Desde la Asamblea Llibertaria del Vallès Oriental valoramos este acto de una manera muy positiva, tanto en cuanto al número de asistentes (sesenta) y al interés generado por el mismo. Desde esta asamblea nos comprometemos a continuar dando pasos para dignificar la memoria de todos y todas los luchadores/as sociales.

Assemblea Llibertària del Vallès Oriental
http://assllivo.blogspot.com.es/
¡Haz clic para puntuar esta entrada!
(Votos: 0 Promedio: 0)

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio