[Granollers] 26/11 Concentració en suport de Kobane

Benvolguts/des:

Us fem arribar la nova convocatòria organitzada per aquest comitè en suport a la resistència kurda de Kobane. Recordem que aquesta ciutat ja fa més de 2 mesos que resisteix l´atac dels terroristes de l´estat islàmic. Recordem que aquest grup criminal gaudeix del suport de l´estat turc i d´altres estats de la zona.

Molts veïns i veïnes de la nostra ciutat, desconeixen el model social basat en els principis de la llibertat, els drets de la dona, respecte envers les diferents creences religioses, etc que s´estan consturiint a Rojava ( nord de Siria ). Com a Comitè, fem una crida a totes les organitzacions socials, sindicals, polítiques a solidaritzar-se amb la lluita del poble kurd Rojava.

Per últim, us informem que durant la concentració posarem a la venda revistes al preu de 2 euros en solidaritat amb Rojava, els beneficis aniran destinats a la resistència kurda.

La seva lluita per la humanitat i contra la barbàrie és la nostra!

Comitè de solidaritat amb el Kurdistan

PD: Preguem la màxima difussió d´aquesta convocatòria

Informació acutalitzada sobre el que succeix a Rojava:

https://solidaridadkurdistan.wordpress.com/

https://actualidadkurda.wordpress.com/

http://kurdiscat.blogspot.com.es/

http://rojavanoestasola.noblogs.org/

Documental realitzat per un català d´origen kurd

Documental de la BBC britànica sobre la revolucuó de Rojava

Noticia a VOTV concentració Kurdistan

http://votv.xiptv.cat/granollers/capitol/una-protesta-denuncia-el-setge-a-la-ciutat-kurda-de-kobane-a-siria


 

Apreciados/as:

Os hacemos llegar la nueva convocatoria organizada por este comité en apoyo a la resistencia kurda de Kobane. Recordamos que esta ciudad ya hace más de 2 meses que resiste el ataque de los terroristas del Estado Islámico. Recordamos que este grupo criminal disfruta del apoyo del estado turco y de otros estados de la zona.

Muchos vecinos y vecinas de nuestra ciudad, desconocen el modelo social basado en los principios de la libertad, los derechos de la mujer, respeto hacia las diferentes creencias religiosas, etc que se esta constuyendo en Rojava ( norte de Siria ). Como Comité, hacemos un llamamiento a todas las organizaciones sociales, sindicales, políticas a solidarizarse con la lucha del pueblo kurdo de Rojava.

Por último, os informamos que durante la concentración pondremos a la venta revistas al precio de 2 euros en solidaridad con Rojava, los beneficios irán destinados a la resistencia kurda.

Su lucha por la humanidad y contra la barbarie es la nuestra!

Comité de solidaridad con el Kurdistán

PD: Rogamos la máxima difusión de esta convocatoria

http://assllivo.blogspot.com.es/ 

¡Haz clic para puntuar esta entrada!
(Votos: 0 Promedio: 0)

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio